Lugnt..

Vi drog in till gymmet efter att ha varit i stugan. Blir superfint där! Jag städade iordning badrummet och fixade med toaletten och lite sådant, längtar verkligen till sommaren. Ska spendera mycket tid där. 

Gick sådär på gymmet idag. Är så sjukt trött, och idag har man ätit lite dåligt, sovit lite sisådär.. ja, många faktorer men vi fick mycket gjort där, och sen gick vi ut på en lite längre runda ner om havet och fick lite frisk luft också. Snart är det middag, och nu när det blev ändrade planer ikväll så ska jag faktiskt bara ha egentid. Ska ligga på soffan och inte göra alltför mycket faktiskt. Min hjärna är igång 24/7 känner jag med allt, så ikväll ska jag nog helt enkelt vara lite off och bara vara.

Ha en fortsatt fin söndag alla. Ny vecka imorgon, då kör vi! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0