Lovely!

Vilken fantastisk dag det är. Vädret är så underbart, och allting har gått superbra. 

Begravningen var jättefin, och ett tag efter det så stack vi och gymmade. Gick hur bra som helst, man blev riktigt taggad. Så nu är jag återigen hemma, men ska snart bege mig iväg och storhandla.. själv! Rikard ska jobba. Är nästan lite rädd. Folk brukar ju sucka och stöna när någon stackare storhandlar själv och måste packa ner allting.. Idag kommer jag vara den, om nu någon som läser här är på Willys i Lödde och det råkar vara någon som storhandlar själv, IT'S MEEE! 

Fick mig ett gott skratt imorse. Rikard hade tagit en bild på yngsta katten som just nu mår lite halvdåligt, och.. kika gärna på hans blogg för att höra hur allt gick till imorse. Ni hittar den HÄR!

Tyckte bilden bara var så otroligt rolig. Haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0