Huvudvärk..

Började få världens huvudvärk under tiden jag var på jobb idag. Så otroligt drygt. Vill kunna gymma idag! Suck.. Ska in till stan och handla lite huvudvärkspiller och Johannesört (har hört att det ska vara bra för sådana oroande människor som mig), och sen hem och äta lite. Mår jag bättre senare ska jag definitivt träna då istället, hoppas det går över, vill inte vara mer hängig nu! 

Förresten, glömde berätta att vi var och käkade på min gamla arbetsplats Lucy's igår. Det blev god kycklingfajita till oss båda, och bara för att, så avrundade vi med milkshake. Så otroligt gott! Vi hade det trevligt, och vi stack till Maxi för att handla lite och som vanligt när Rikard är med så spårade det ut lite när han hittar roliga prylar...


Fråga inte.. Rikard hittade något plastlock på Maxi. Jag kissade nästan på mig av skratt!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0