Fantastiskt!

Nyss hemkommen från Landskronagalan 2013. Vi hade riktigt roligt och jag bara måste få ge Peter Settman en enormt stor eloge för att han är bara så otroligt bra. Han skrattar, improviserar, han.. ja, han är bara så sjukt bra.


Kommer visa mer bilder imorgon, men jag vill tacka alla jag fått jobba med. Alla i vårt team. Ulrika som höll i allting, STORT tack! Johan Östberg, Anki Nilsson, Anette Lindvall, Martin Nilsson, Kim Bergkvist.. vi hade roligt och vi gjorde det toppen. Alla dansare. Alla mina underbara nära och kära, bekanta mfl som kom dit och tittade. Fantastiskt roligt!

Men, nu ska jag försöka varva ner och sen sova, och imorgon ska ni få se massa bilder och uppdateringar från Landskronagalan.

Tills dess önskar jag er en godnatts sömn, och avslutar med en bild på mig och Anette från omklädningsrummet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena
Jag håller med dig fullt ut

2013-04-06 @ 10:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0