En rolig nyhet!

För många, mååånga år sen blev jag medlem på en hårdrockscommunity som heter Helgon.se. 

Det är där man har hängt i många år och skaffat sig en hel drös med hårdrockskompisar och även kontakter inom musik. Jag hänger där än! För ett litet tag sen läste jag om en bildtävling de hade som handlar om framsidan. De har lite olika bilder som skiftar på framsidan varje gång man ska logga in, och jag missade nästan tävlingen. Skickade iväg en bild av Amanda Stiverius och tänkte inte mer på det. Inte ens sett att det varit omröstning! Så igår fick jag ett trevligt mejl att jag hade blivit en utav de som var utvalda och får pryda hemsidan. 

Som sagt är det olika bilder det skiftar mellan, och för mig är det en stor ära att få vara med på framsidan.

För att ni inte ska missa det tog jag en print screen så ni får se det. Superroligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0