Ego Estetica

Var på ett supermysigt event innan i Helsingborg på nya Ego Estetica.

När jag fixade min näsa (med filler istället för att operera), så gick jag till Leena Hagert på Artek Estetik. Leena har valt att gå vidare och överlämnar hela kliniken till två fantastiska kvinnor vid namn Charlotta och Lena, som idag hade nyinvigning av det hela. Jag blir alltid lika väl omhändertagen hos dessa människor, och kan bara varmt rekommendera dem. Det kommer komma upp lite erbjudanden här på bloggen för ER skull, så håll utkik! De fixar allt från näsor, läppar, rynkor. De jobbar med Juvéderm som går att forma och fylla ut lite hur man vill nästan. Vet en hel del tjejer som dessutom fixat sina käkar med det med fantastiska resultat. 

I vilket fall som helst så vill vi ju såklart önska Lena och Charlotta lycka till. De byter namn till Ego Estetica ( har fortfarande gamla annonsen kvar här till vänster fram tills den nya är klar), och priser m.m kommer vara detsamma som förut, men som sagt med lite erbjudanden som kommer då och då. 

Vi blev bjudna på dricka, snittar, och trevligt bemötande under eventet och jag hade det väldigt trevligt tillsammans med Malin. Vi avslutade med att gå och ta en kaffe ihop för lite mer privat umgänge. 

Nu får ni en liten bildbomb, själv så ska jag grilla, äta mat och ikväll ska jag planera lite inför fortsättningen av inspelning imorgon.

Besök gärna Ego Estetica HÄR, då kommer ni till deras gilla-sida på facebook där alla nya uppdateringar finns med erbjudanden, utbud osv. Gilla, gilla, gilla! 



Jag och min vackra vän Malin. Kika på deras tatueringsstudios hemsida här där jag finns på framsidan!


Vid väntrummet på ovanvåningen. Massa information! Superbra.
 

Här är själva rummet för behandlingar.. de har gjort det supermysigt med all inredning. Retro vs modernt!



Det bjöds på dricka av alla olika slag..

Här har vi första väntrummet på nedanvåningen.
 
 

Underbar inredning.




Ebbas fik var tyvärr stängt kl 16, så vi tog in på ett utav de snyggaste Espresso House jag besökt precis mittemot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0