Det sa bara pang...

Ett - två - tre - fräs - PANG! 

Jäklar vilken cool känsla när jag kom igenom locket i örat när jag fräste till. Haha, trevligt va? Herregud, var precis som om man aldrig hört tydligare förut. Nu har jag lite lock igen men jag mår verkligen så mycket bättre.

Tror det var ett kraftigt migränanfall som kommit under tiden jag sov inatt som gjorde att det kändes som om jag skulle dö imorse. Är mycket piggare i kroppen, och har bara tagit det lugnt idag. Känner mig rätt laddad inför morgondagen faktiskt. Har ju mycket att stå i denna veckan! :)

Hoppas bara detta fina väder kommer tillbaka till helgen kanske så att jag också kan få njuta av det, inte bara titta ut genom ett fönster..
 
Ha en fortsatt fin kväll, så ska se till att vara på topp till imorgonbitti. ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0