Återigen!

Godmorgon världen.

Det är rätt gråmulet ute, men jag hoppas det spricker upp sen. Fotograferingen med Gisela kommer bli av i vilket fall som, bara frågan om vart vi kommer vara någonstans.

Ska äta lite frukost nu, sen ut till min kolonistuga och fixa lite med vattenledningarna som ska dras igång nu igen.

Innan jag börjar åka iväg, kommer uppdatera bloggen under dagen om bara blogg.se-appen vill fungera, så måste jag visa er ytterligare en vacker bild. 

Jag visade ju er att en tjej som kallar sig Zombie Devine Tattoo hade skissat av mig, och hon hade tydligen gjort en till. Helt fantastisk bild.. Hon är så otroooooligt duktig. Ni hittar sidan återigen här.
 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Gud va snyggt! :o

Svar: Tack :D
ELEINE

2013-04-13 @ 13:22:44
URL: http://cherrystar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0