April

Vädret är ju verkligen så vackert idag, och vad jag kan se ska det ändå försöka hålla i sig, känns lovande.. 

Jag har haft en avslappnad dag hittils, väldigt skön sådan och jag behövde det verkligen. Någon nämnde på Facebook att jag kanske faktiskt behövde ta det lugnt och ja, sanningen är att jag kanske faktiskt hade behövt det, hade dock varit skönt att ha fått göra det nu över påsken utan influensan, men man kan ju inte få allt.

Resten av min vecka blir hektisk, mycket repetitioner och då själva galan på fredag. Någon här som läser bloggen som faktiskt kommer på Landskronagalan på fredag? 

Tänkte fastställa vad jag ska ha på mig på fredag nu idag... alltid lika jobbigt. Man tycker att man har ju ändå ingenting där i garderoben, ändå har man problemet att den är full? I-landsproblem.. 

Dock är klädkoden för mina nummer mycket svart, förutom ett, så.. med min svarta garderob bör det ordna upp sig. Men, första jag ska göra imorgon är iallafall att åka och jobba, och få skratta med kollegorna igen. Härligt!

Här nedan ser ni två stycken i detta hushåll som inte har några som helst problem med att slappna av iallafall..


Kommentarer
Postat av: mch

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9174610783
kram

2013-04-02 @ 18:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0