23 april '13

Godmorgon. 

Sitter fortfarande lite yrvaken här framför datorn, ska snart bege mig iväg. I eftermiddag blir det ett möte inne i stan, ska bli väldigt roligt och spännande, hoppas på att få dela med mig av det snart (!), och sen efter det blir det träning. 


Längtar som tusan till imorgon, då ska jag och min fina vän Malin som skapat alla mina fina tatueringar, iväg till Malmö för att kika på brudklänning till henne. Jag ska vara brudtärna på deras bröllop i sommar, och det är dags att börja bestämma sig. Så blir en heldag där efter jobbet, spännande. Hade jag själv gift mig hade jag ju helt klart valt lite mer åt det gothiska/romantiska hållet.. Lite morgoninspiration!

Första bilden är från Odium Clothing. Fantastisk klänning... 









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0