10 april

Fågelkvitter, lätt dimma, tystnad.. Det är nästan lite läskigt utanför oss, men som tur är kommer det iallafall en bit var femte minut och avbryter det nästan magiska. Inspirationen flödar, vill sätta mig och skriva musik idag ju, har en massa idéer.
 
Men, ska snart iväg på jobb och ikväll väntar sånglektioner i Kävlinge på LL Dance Studio. Ska även se om jag är pigg nog för att gå på dansen. Den är underbar men jag har sovit så dåligt på sista tiden så vill försöka komma i säng hyfsat tidigt. Får se!

Har iallafall en träningsvärk från helvetet i mina armar idag.. vi körde ju helt slut på oss igår men det var riktigt skönt, och idag blir det ytterligare ett pass. O ja! :)

Ha en fin onsdag sålänge ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Madde! Julia Andersson från Gullstrand här om du minns mig :) bloggar nuförtiden på denna adressen, har börjat om på nytt och det går jättebra :) Hoppas allt är bra! Du har skapat en väldigt fin blogg :) kul att det går bra för dig! Håller koll på allt du gör, röstade på dig för några dagar sen också :)

har också en förjävla träningsverk haha x)

Svar: Så roligt Julia att du skriver, glad jag blir! Jätteroligt att höra om allt, väldigt trevligt att du följer mig här också, värmer långt in i hjärtat det du! :)
Stor kram på dig!
ELEINE

2013-04-10 @ 13:59:14
URL: http://www.marmaladefires.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0