Göteborg

Sitter på bussen mot Göteborg. Blir jobb över dagen bara. Ska plåtas för bästa Odium Clothing.

Ska bli riktigt härligt att komma till Göteborg och jobba lite även om det bara är för dagen. Men har världens träningsvärk.. Ni förstår, jag gick från att aldrig träna till att börja powerwalka lite varje morgon, och nu har jag blivit med gymkort och är där 3-4 gånger i veckan sen plus min dansträning varje vecka. Jag mår verkligen så mycket bättre med min kropp och jag känner verkligen hur jag tar hand om den när jag äter nyttigt och tränar. Kan jag, då kan alla... haha, alla mina vänner vet precis.

Nu blir det att fortsätta funderat på utstyrsel till Nocturnal Halloween Ball som är i Stockholm den 3 november. En månad kvar och jag MÅSTE bestämma kläder.. ih, panik. Tips? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0