Zaidon

Jag går ofta och får mitt hår tvättat och fönat rakt hos en frisör. Jag har egentligen väldigt lockigt hår och hur bra plattång man än har (min är svindyr!) så sliter det så mycket mer än när man fönar det helt rakt, dessutom så får man väldigt snygg volym med.

Det låter som något dyrt men det är det inte. Jag har valt att gå till Frisören Zaidon i Landskrona. Han är snabb, extremt duktig, och billig. Jag frågade Zaidon en gång varför han lägger så mycket tid för så lite peng, och han hade ett enkelt svar: "Många gör detta bara för pengar.. Jag däremot, älskar mitt jobb. Jag älskar att styla och få ett perfekt resultat".

Mitt hår blir alltid lika perfekt. Är så nöjd! Detta låter som ett köpt inlägg men det är det inte, jag vill bara från mitt hjärta varmt rekommendera honom för att han är så förbannat snäll och fantastiskt duktig.

Drop in, eller ring och boka tid för säkerhetens skull. 0418-101 06.

Tack Zaidon för att du räddat mitt hår och får det att se fantastiskt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0