Kaaaallt

Vilken oerhört kall dag.

Jag hade en planerad fotografering i Malmö idag med Wickedphotos, och tyvärr ställde vi in. Det var gråmulet och trist där plus att det var så otroligt kallt. Jag vaknade väldigt förkyld och ska in i studion nästa vecka igen som vanligt så att fotografera ute i långkjol och korsett idag fungerade tyvärr inte. Men hoppas vi kan genomföra det snart, kommer bli otroligt fint!

Jag la mig och vilade återigen och vaknade upp lite, lite piggare. Bestämde mig ändå för att genomföra min träff med min fina vän Ida. Saknat henne otroligt mycket sen sist.

Nu ikväll blir det middag, träning och musikjobb senare. 

Körde på polotröja idag i denna kyla.. brr! 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0